امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
بورس قفسه بندی فلزی در تهران ، انواع قفسه های فلزی ، قفسه فلزی در مدل های مختلف با قیمت عالی و بهترین کیفیت ، قفسه فلزی فروشگاهی ، قفسه فلزی انباری ، قفسه فلزی با قیمت عالی با نصب رایگان و ارسال فوری ، بورس قفسه فلزی ، قفسه بندی خانگی

ایران قفسه

قفسه بندی فلزی

قفسه بندی فلزی
همواره یکی از مهمترین کارهایی که برای ساماندهی و نظم به چیدمان و نگهداری اقلام فروشگاه، انباری و ... می توانیم انجام بدهیم، استفاده از قفسه بندی می باشد و قفسه های فلزی می تواند به شما در ساماندهی اقلام فروشگاه و ... کمک کند . در واقع قفسه بندی راه حلی جالب برای متمایز کردن اشیای متفاوت و دسته بندی اشیای هم نوع در کنار یکدیگر است. 
فروش انواع قفسه فلزی
قفسه بندی فلزی و فواید استفاده از قفسه فلزی
قفسه بندی فلزی یک چارچوب افقی مسطح است که در منازل، فروشگاه ها و یا مکان های دیگری مانند بایگانی ها و ... برای نگهداری اجسام سبک و حتی سنگین از آن استفاده می شود. تفاوت عمده قفسه بندی با کمد ها در این است که، در قفسه بندی امکان نمایش اشیا وجود دارد و زمانی که شما عجله دارید و می خواهید با یک نگاه سریع وسیله ای را پیدا کنید، قفسه بندی قطعا گزینه مناب تری نسبت به کمد است. در کمدها معمولا اشیایی را نگه می داریم که تمایلی به نمایش آن ها نداریم و بالعکس سیستم قفسه بندی، دوست داریم تا از دیدها پنهان بماند. همان طورکه در فروشگاه ها می‌بینید، اشیا هم نوع و هم خانواده را در یک قفسه ی مخصوص قرار می دهند تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول و کالا های مورد نظر خود را آسان تر پیدا کنند.
قفسه بندی این امکان را به ما می دهد تا نگهدارنده های ما از سطح زمین بلند ترباشند تا بتوانیم محصولات و اجناس را در معرض دید قرار دهیم و همچنین از آسیب دیدن آن ها هنگام شستشوی کف و رفت و آمد افراد جلوگیری کنیم. چرا که اگر اجناس در کف زمین قرار بگیرند، امکان برخورد افراد با آن ها موقع عبور و مرور وجود دارد. 
خرید قفسه بندی فلزی و فروشگاهی
مزایای قفسه بندی فلزی و قفسه های فلزی
با استفاده از قفسه فلزی اجناس با یک نظم و ترتیب خاص در کنار هم قرار می گیرند و امکان دسترسی به آن ها از دو یا سه جهت وجود دارد. تصور کنید وارد فروشگاهی می شوید که اجناس از کف زمین تا روی سقف بر روی هم تلنبار شده اند. آیا در چنین شرایطی می توانید برای خرید کالای مورد نیاز خود تصمیم گیری کنید؟ چقدر باید بگردید تا محصول مورد نظر خود را پیدا کنید؟
قفسه بندی از قدیم نیز به عناوین و اشکال دیگری مانند طاقچه و گنجه و ... در زندگی ما وجود داشته است.امروزه با گسترش و پیشرفت تکنولوژی و با توجه به نیاز اساسی صنایع، فروشگاه ها و سازمان ها به فکر ایجاد فضای بیشتر و استفاده حداکثری از فضای موجود افتادند. همچنین با توجه به اهمیت انتقال کالا و محصول با سرعت بیشتر، قفسه بندی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. صنعت قفسه بندی عمری حدود 70 سال را در ایران دارا می باشد که از آن زمان تا کنون همواره در حال پیشرفت و حل نیاز های شرکت های بزرگ و ارتقای سیستم های قفسه بندی نوین بوده است.
همواره یکی از مشکلات اساسی صنایع و سازمان ها استفاده از حداکثر فضای محیط خود بوده است؛ به همین دلیل این صنعت همواره ارتباط نزدیکی با صاحبان کسب و کار و مدیران مشاغلی مانند فروشگاه ها و رستوران ها داشته است.یکی از سئوالاتی که مشتریان گرامی همواره از ما می پرسند،قیمت یک قفسه و یا اعلام هزینه قفسه بندی یک محیط می باشد که این قیمت با توجه به فاکتور های مختلفی مانند متراژ محیط، نوع و ضخامت محیط، نوع رنگ و ... قابل محاسبه می‌باشد و عدد مشخصی را به شما ارائه می دهد. البته توصیه ما به مشتریان گرامی این است که قبل ازخرید،ازمشاوره کارشناسان ما استفاده کنند تا بتوانند باکمترین مبلغ به هدف خود برسند و مجبور به هزینه اضافی نباشند.
قفسه بندی فلزی بهتر است یا چوبی؟
قفسه بندی فلزی گزینه ای مقرون به صرفه، با دوام و همه کاره برای حل بسیاری از موارد ذخیره سازی است که مشاغل فارغ از هر نوع حیطه ی کاری که انجام می دهند می توانند از آن برای چیدمان و منظم سازی محصولات و وسایل شان استفاده کنند.
قفسه بندی چوبی هم نوعی از قفسه بندی است که برای نگهداری وسایل سبک و دکوری از آن استفاده می شود. قفسه بندی چوبی بیشتر مصارف خانگی دارد و از قفسه بندی فلزی به دلیل استحکام بیشتری که دارد، برای مصارف صنعتی استفاده می کنند.
قفسه بندی چوبی
چرا از قفسه بندی فلزی استفاده کنیم؟ چرا قفسه بندی چوبی نه؟
قفسه بندی ابزاری است که برای استفاده ی بهینه از فضا و صرفه جویی در زمان شکل گرفته و نقش قابل توجهی در کمک به صنعت به خصوص انبار داری و فروشگاهی داشته است. در این بین قفسه بندی فلزی نسبت به سایر مدل ها پر کاربرد تر بوده و این أمر به دلیل ویژگی هایی هم چون مقاوم بودن در برابر ضربه، استهلاک، خوردگی و رطوبت می باشد. از طرفی قفسه های فلزی استحکام و دوام بیش تری نسبت به سایر قفسه بندی ها داشته و در ابعاد و طرح های متنوع تری نیز تولید می شوند.
از قفسه بندی فلزی در چه محیط هایی بیشتر استفاده می شود؟
1. استفاده از قفسه بندی فلزی در فروشگاه ها
قفسه فلزی در فروشگاه ها برای نگهداری و عرضه ی کالا ها به مشتریان استفاده می شود. امروزه این قفسه ها در تمامی فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، سوپر مارکت ها، داروخانه ها، فروشگاه های سخت افزار، خوار و بار فروشی ها و... به کار برده می شوند و از ابعاد، رنگ، طرح و قیمت های مختلفی برخوردار می باشند. انتخاب مناسب و درست قفسه بندی در فروشگاه ها علاوه بر آسان نمودن جا به جایی کالا ها، میزان فروش را نیز بالا خواهند برد.
2. استفاده از قفسه بندی فلزی در انبار ها
یکی دیگر از موارد استفاده از قفسه بندی فلزی، انبار کارخانجات و کارگاه های صنعتی و تولیدی برای نگه داری و ذخیره سازی کالا ها و محصولات می باشد. قفسه های فلزی به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم، سازه ای پر طرفدار برای انبار ها محسوب می شود. به کمک قفسه های فلزی میتوان اقلام موجود در قفسه ها را کد گذاری نمود و این أمر باعث دسترسی آسان به هر گروه از کالا ها خواهد شد. هم چنین استفاده از قفسه های فلزی در انبار ها باعث بالا رفتن ایمنی و کاهش خسارت مالی و گاها جانی می گردد.
قفسه بندی فلزی
3. استفاده از قفسه بندی فلزی در سردخانه ها
در سردخانه ها به دلیل بارگذاری زیاد محصولات نیاز به استفاده از قفسه بندی فلزی می باشد. قفسه بندی فلزی به دلیل مقاوم بودن در برابر رطوبت و مواد شیمیایی، گزینه ای مناسب برای سردخانه ها به حساب می آید.  قفسه بندی فلزی تنها نوع قفسه ای است که تحمل دمای زیر صفر درجه و وزن بسیار بالا را دارا می باشد.
4. استفاده از قفسه بندی فلزی جهت بایگانی اسناد و مدارک
از قفسه بندی های فلزی جهت بایگانی و نگه داری اسناد و مدارک در ادارات و هم چنین قرار دادن کتاب در کتاب خانه ها استفاده می شود.
ویژگی این قفسه های فلزی عبارتند از :
دسترسی آسان و سریع به مدارک و اسناد، تنوع در رنگ، شکل و اندازه، طول عمر بسیار طولانی
شرکت " ایران قفسه " تولید کننده و پخش انواع قفسه، چرخ فروشگاهی، نردبان خانگی و صنعتی و... می باشد.  این شرکت دارای فروشگاهی در خیابان حافظ می باشد که مشتریان می توانند در صورت نیاز برای مشاهده و خرید حضوری به این فروشگاه مراجعه نمایند.
ایران قفسه به عنوان بورس قفسه فلزی و مرکز خرید قفسه فلزی در تهران ، اماده مشاوره ، فروش و نصب انواع قفسه فلزی می باشد.  عرضه کننده انواع قفسه بندی خانگی ، قفسه فلزی انباری ، قفسه فلزی صنعتی ، قفسه بندی انبار خانگی و ...
دسترسی سریع
آدرس : تهران ، خیابان حافظ ، پایین تر از خیابان جامی ، پلاک 94
تلفن : 66746013  -  66745924
همراه : 09212251023 -  09122251023
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ایران قفسه می باشد .
طراحی سایت : ایران طراح